1) Google Trends
Google Trends este un instrument complet gratuit pe care Google l-a creat pentru a ajuta pe oricine să caute subiecte care sunt in trending pe online.
Brandurile îl folosesc pentru a monitoriza lucrurile notabile care se întâmplă în lume. Mulți profesioniști folosesc acest lucru ca o modalitate de a descoperi și de a împărtăși informații legate de ceea ce este cel mai popular chiar acum.
De asemenea, puteți utiliza Google Trends pentru a monitoriza cuvintele cheie pentru a vedea dacă acestea sunt în trend și cum se compara volumul lor actual cu cel din lunile și anii precedenți. Puteți mai apoi sa utilizați aceste informații pentru a vă pune la punct strategia de online marketing.
2) Buffer Publish
Buffer este o platformă de marketing social media concepută pentru a facilita companiilor și echipelor de marketing să programeze postări, să analizeze performanța și să gestioneze toate conturile într-un singur loc.
De exemplu, Buffer vă permite să configurați o programare pentru profilurile de social media și după ce adăugați conținut, acesta va fi publicat în momentele pe care le-ați desemnat.
Tamponul oferă, de asemenea, un tablou de bord robust pentru analize, astfel încât să puteți vedea care dintre postările dvs. sunt cele mai populare pe social media.
În plus față de aplicația noastră web, avem și aplicații Android și iOS, precum și o extensie extraordinară pentru Chrome, care este excelentă pentru Buffering în timp ce navigați pe Internet sau în deplasare.
3) Canva
Un alt instrument fantastic pe care ar trebui să îl știe absolut fiecare brand sau afacere online este Canva.
De multe ori, managerii și distribuitorii de content pe social media trebuie să poată crea imagini frumoase fără un designer. Este ceea ce face parte dintr-o mare strategie de social media.
Canva este instrumentul pe care mulți comercianți se bazează pentru a face rapid imagini pentru platformele sociale. Puteți utiliza șabloanele, pictogramele și ilustrațiile gata făcute pentru a face imaginile să pară profesionale fără a fi nevoie să faceți o mare parte din lucrarea de design reală.
Canva are o interfață drag-and-drop ușor de utilizat, plus o bibliotecă masivă de peste două milioane de elemente grafice.
4) Unsplash
Unul dintre instrumentele noastre preferate în design și fotografie este Unsplash. Unsplash este o bibliotecă masivă de fotografii profesionale gratuite pe care le puteți utiliza.
Fotografiile Unsplash sunt cu adevărat populare printer multi dintre specialiștii in social marketing, deoarece pot contribui la oferirea unui conținut profesionist.
5) Animato
Animoto este unul dintre instrumentele eficiente pentru a crea rapid videoclipuri uimitoare de marketing.
Producătorul lor video transformă fotografiile și clipurile video în conținut profesional în doar câteva minute. Ei o descriu ca fiind “repede și șocant de simplă” – și am fi de acord cu asta.
Există atât de multe beneficii pentru a putea crea rapid videoclipuri de marketing captivante. Video-ul este tipul de conținut care captează cel mai bine atenția posibililor clienți.
Folosind Animoto, există o mulțime de oportunități pentru a adăuga valoare conținutului pe care îl postați.
6) Facebook Analytics
7) BuzzSumo
BuzzSumo este un instrument care vă permite să găsiți cele mai multe conținuturi și factori care influențează trendul. Puteți să-l utilizați pentru a analiza conținutul cel mai potrivit pentru orice subiect și tot ce trebuie să faceți pentru a începe este să căutați un subiect sau un domeniu.
Prin intermediul programului BuzzSumo puteți înțelege mai bine impactul asupra conținutului social media și să dezvoltați strategii de conținut mai inteligente, văzând care dintre paginile pe care le dețineți au fost implicate cel mai mult. BuzzSumo va împărții rezultatele în funcție de platforme: Facebook, Twitter, Pinterest și Reddit.
Acest lucru oferă avantajul suplimentar de a putea vedea care articole funcționează bine pe web fără a trebui să monitorizezi în mod constant mai multe canale sociale.
8) Instagram Analytics
Instagram Insights vă ajută să aflați mai multe despre followerii și despre persoanele care interacționează cu compania dvs. pe Instagram. De exemplu, veți găsi informații despre sex, vârstă și locație. De asemenea, puteți vedea ce postări și povestiri văd publicul dvs. Și cu care interacționează cel mai mult. Insights și valori despre contul dvs. includ și activitățile plătite.
Pentru a putea folosi Instagram Insights trebuie sa aveti un “Business Profile”.