Opening Hours :

MON – FRi: 8AM – 5PM

Troll Free Number :

+44 567 890123 – 30

Address : Cargo Hub,

NEWYORK 10012, USA

SMART 500

Personal Branding – Ciclul de viata al continutului

Pentru a crea un Personal Branding credibil și influent, trebuie să creați conținut remarcabil. Iată o diagramă care detaliază diferitele etape ale ciclului de viață al conținutului de branding personal. Utilizați-l pentru a vă ajuta să înțelegeți diferitele etape și cum să utilizați fiecare etapă mai eficient pe măsură ce creați imaginea dorita.

Creati continut

Crearea conținutului este primul pas din ciclul de viață al conținutului. Conținutul poate fi: postări pe blog, interviuri, video-uri, wiki-uri, podcast-uri, cărți electronice. Dacă doriți să aveti un branding personal de succes , trebuie să vă vedeți în afacerea de a crea conținut, indiferent de industria în care vă aflați. Există o piață pentru tot și oameni care doresc sa fie atrasi.

Promovați și distribuiți

Odată ce ați creat conținut, este timpul să îl promovați și să-l împărtasiti cu ceilalti. Există o linie fină între a fi prea agresiv in promovare si de a nu promova suficient. Incercati sa va pozitionati undeva la mijloc. Invatati din greseli si imbunatatiti-va abordarea. O bună metodă de urmat este de a  promova munca altora mai mult decât pe a dvs. veți fi surprins de cât de multa expunere veti primi , pe măsură ce crește prezența.

Monitorizați și analizați

Cum veți ști ce tip de conținut are cel mai bun impact dacă nu îl monitorizați și îl analizați? Există câteva instrumente gratuite care vă pot ajuta să obțineți o perspectivă asupra a ceea ce rezonează cu cititorii dvs. Trebuie să analizați conținutul dvs. astfel încât, în timp, să puteți realiza și să profitați de aceste tendințe.

Experimentati si evoluati

Conținutul devine mai bun în timp, pe măsură ce faceți modificări și obțineți mai mult la crearea conținutului. Nimic mare nu a fost construit vreodată într-o zi. Fiți mereu pregatiti de schimbare, astfel încât să puteți găsi ceea ce funcționează cel mai bine. Încercați să vă îmbunătățiți în mod constant conținutul și brandul personal și veți crea ceva foarte valoros în timp. Amintiți-vă că personal branding-ul este un element care poate crește sau descrește. Depinde de dvs. in ce directie o va lua.

Creați avantaj

Când sunteți văzuți ca parte a comunității și ați construit un personal branding credibil, atunci puteți profita de avantajul obtinut. Puteți începe să utilizați blogul dvs. ca o rampă de lansare pentru blog-uri noi, pentru oameni si produse. Cand incepeti sa folositi branding-ul personal in avantajul dumneavoastra, incepeti sa obtineti expunere mai mare si multe beneficii care vor duce la cresterea business-ului.

Share

Recent Posts

Susținerea înființării întreprinderilor sociale în regiunile Sud-Est și CentruÎN DERULARE 

FONDUL SOCIAL EUROPEANProgramul Educatie si OcuparePrioritate: 4. Antreprenoriat și economie socialăTitlul proiectului: Susținerea înființării întreprinderilor…

55 years ago

MEDIUL RURAL – PNS – Investiții procesare si marketing produse agricoleACTIV 

PROGRAMUL NAȚIONAL DE DEZVOLTARE RURALĂINTERVENȚIA DR - 23  INVESTIŢII PENTRU PROCESAREA ŞI MARKETINGUL PRODUSELOR AGRICOLE…

55 years ago

MEDIUL RURAL – PNS – Investiții în legume/ cartofiACTIV 

PROGRAMUL NAȚIONAL DE DEZVOLTARE RURALĂ DATA DESCHIDERE APEL: NU A FOST STABILITĂCUI SE ADRESEAZĂFermierilor și…

55 years ago

NORD-EST (Bacău, Botoșani, Iași, Neamț, Suceava, Vaslui) – ÎNVĂȚĂMÂNT COMUNEACTIV 

PROGRAMUL REGIONAL NORD-ESTINVATAMANT PRESCOLAR, SCOLAR, LICEAL – UAT COMUNE*DATA DESCHIDERE APEL: NU A FOST ANUNȚATĂDATA…

55 years ago

CENTRU (Alba, Brașov, Covasna, Harghita, Mureș, Sibiu) – Eficiență energetică în clădiri rezidențialeACTIV 

PROGRAMUL REGIONAL CENTRUPRIORITATEA 3 – OS 2.1 – ACȚIUNEA 3.1 - APEL PRC/165/PRC_P3/OP2/RSO2.1/PRC_A25DESCHIDERE APEL: 14…

55 years ago

NORD-EST (Bacău, Botoșani, Iași, Neamț, Suceava, Vaslui) – CREȘTEREA DURABILĂ A IMMACTIV 

PROGRAMUL REGIONAL NORD-ESTDESCHIDERE APEL NOIEMBRIE 2024 (ESTIMARE)ÎNCHIDERE APEL DECEMBRIE 2024 (ESTIMARE)CUI SE ADRESEAZĂCompaniilor din Regiunea…

55 years ago

This website uses cookies.